Тиждень циклової комісії комп’ютерних технологій (4 день)

День четвертий

В рамках «тижня циклової комісії комп’ютерних технологій» головою циклової комісії Аллою Костюк було проведено майстер-клас з орігамі. 
Робота була зосереджена на декількох основних моментах і, з одного боку, це організація такої форми роботи, яка б водночас була цікавою присутнім, а з іншого – органічно впліталася в тематику всіх заходів, присвячених «тижню циклової комісії комп’ютерних технологій». У зв’язку з цим, захід сплановано таким чином, щоб кожний з присутніх був задіяний в роботі.
Майстер-клас розпочався з теплих привітань та обговорення формату нашої зустрічі. Перша частина заходу мала інформаційних характер. Студенти дізнались деякі цікаві факти з історії виникнення та розвитку орігамі, висвітили сфери його застосування. Цей інформаційний блок супроводжувався переглядом відеоматеріалів, присвячених темі нашої зустрічі. Всі присутні мали змогу побачити на екрані цікаві результати роботи майстрів мистецтва орігамі, та насолодитися їх оригінальністю, вишуканістю, красою та неповторністю. У другій частині зустрічі було запропоновано всім присутнім взяти участь у створенні паперових птахів. Слід відмітити, що ця пропозиція викликала інтерес серед учасників майстер-класу, тому процес створення пташок пройшов жваво, в атмосфері співробітництва та взаємодопомоги. Невипадково було обрано птахів, а на завершення саме сову. З античних часів сова є символом пізнання, проникливості та мудрості, а в Китаї ще й знаком багатства. Ця незвичайна пташка асоціюється і з різними категоріями людей: із вченими, великі кpyглі окуляри з товстими лінзами яких нагадують очі мудрої сови; з людьми, які ведуть нічний образ життя. У давньогрецькій міфології сова була атрибутом богині мудрості Афіни; символом мудрості і пізнання сова стала тoму, що її природна поведінка нагадувала спосіб життя філософів, які прагнули до усамітнення, а здатність сови бачити та чути в темряві зробили її ще й символом проникливості. 
Особливістю проведення майстер-класу було те, що жоден з присутніх не залишився байдужим. І навіть ті, хто спочатку збирався бути тільки глядачем, після із задоволенням демонстрували свої моделі.
Наприкінці зустрічі неможливо було не пригадати вислів видатного японського майстра орігамі Акіра Йошидзави, який протягом життя винайшов понад 50 тисяч фігурок. «…згортаючи квадратний аркуш паперу, ми не створюємо щось нове, ми лише даємо змогу проявитися тому, що в нього закладено Всесвітом. Цікаво, на що може перетворитися аркуш паперу, що ти тримаєш у руках? Подивись, Всесвіт у твоїх руках!». Цей вислів став логічним завершенням нашої зустрічі.

Голова циклової комісії 
комп’ютерних технологій 
Алла Костюк

 На фото: Костюк А.М. зі студентами 1 курсу