Щороку 25 жовтня українське суспільство відзначає професійне свято працівників сфери ринкової економіки. Цей день було обрано невипадково. У 1975 році саме 25 жовтня було створено Управління з маркетингу і реклами при Міністерстві Зовнішньої торгівлі СРСР, яке займалося просуванням вітчизняної продукції на зовнішніх ринках.
Тоді ще працівники даної сфери діяльності не були настільки популярними, оскільки професія була специфічною, але зараз з розвитком економіки України маркетологи стали невід’ємною частиною штату працівників будь-якої компанії.
Головний обов’язок маркетологів є аналіз певних секторів ринку. Останнім часом з’явилися і інші різновиди цієї професії. Розвиток інтернет-структурі в нашій країні, обумовило появу, наприклад, спеціалістів – маркетологів по просуванню і оптимізації сайтів.
Де б не працював маркетолог, в якій би сфері не був задіяним, головними його якостями повинні бути аналітичний склад розуму, розвинута уява, комунікабельність та інші.
В рамках відзначення Дня маркетолога в коледжі майбутнім маркетологам – студентам було запропоновано підібрати вислови та прислів’я, які популяризують цінність навчання, тим самим привернути увагу студентів до престижності отримання знань.
Ідея подання інформації була цікавою і звичайно більшість студентів відмітило особливість і незвичайність самого подання інформації.
Ми вважаємо, що якщо хтось просто зупинився і прочитав вислів, то він вже зробив крок до пізнання.