ВНЗ Кіровоградський кооперативний коледж економіки і права імені М.П. Сая

ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ТОВАРОЗНАВСТВА ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ЦИКЛОВА КОМІСІЯ

ТОВАРОЗНАВСТВА ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Торгівля, підприємництво та маркетинг, сьогодні є перспективними сферами для працевлаштування молоді. Динамічний розвиток торговельних підприємств зумовлює значну потребу у фахівцях економічних спеціальностей, яких ми готуємо для роботодавців.

 

Високий професійний рівень підготовки студентів дозволяє кафедрі досягати значних показників щодо їх подальшого працевлаштування. Близько 90% випускників спеціальності «Маркетинг» і «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» після закінчення коледжу працюють згідно отриманої спеціальності. Кращі випускники продовжують своє навчання в інститутах або університетах торгівлі.

 

 

Слід зазначити, що студенти вже з 1-го курсу приймають активну участь у проведенні маркетингових досліджень під керівництвом викладачів кафедри; у різноманітних конкурсах наукових робіт за комерційною, товарознавчою, маркетинговою тематикою; у конкурсах реклами і торгових виставках.

 

Навчально-педагогічний персонал постійно працює над підвищенням кваліфікації та наукового рівня. До складу циклової комісії товарознавства та маркетингової діяльності входять 2 кандидати економічних наук, 1 кандидат педагогічних наук та викладачіпершої категорії.

 

Співробітники циклової комісії товарознавства та маркетингової діяльності:

Черненко О.В. – голова циклової комісії, кандидат педагогічних наук.

Панченко В.А.–кандидат економічних наук, доцент, викладач вищої категорії.

Панченко О.П. – кандидат економічних наук.

Акімкін О.М. – викладач першої категорії, аспірант.

Черноусова О.О. – викладач першої категорії.

 

Навчальна діяльність

Навчальну діяльність студентів здійснюють висококваліфіковані викладачі,  саме завдяки цьому, випускники коледжу ім. М.П. Сая мають відмінні економічні знання зі спеціальності.

Керівництво коледжу тісно співпрацює з відомими торговими компаніями і комерційними організаціями міста та Кіровоградської області: ЗАТ «Фуршет», ТОВ «Копілка», ТОВ «Plazma»та інші.

Особлива увага приділяється навчальній практиці студентів на торгових підприємствах, де вони мають можливість пройти безкоштовне стажування за обраною спеціальністю. Студенти здобувають фахові вміння і навички необхідні в майбутній роботі.

В лютому місяці пройшов тиждень циклової комісії, для студентів спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» та «Маркетинг» проводились цікаві тренінги, ділові ігри, інтерактивні заняття, які проводили викладачі кафедри.

Відбулася цікава зустріч студентів із маркетологами компанії ТОВ «Три Стар» ТМ «Золотий Вік».Студенти дізналися від гостей про особливості роботи відділу маркетингу, посадові обов’язки товарознавця, про розробку реклами, побудову дистриб’юторної мережі, організацію логістики збуту.

 

Для студентів третього курсу спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» та «Маркетинг» було проведено навчальний семінар-тренінг на тему: «Професійна адаптація майбутнього фахівця до першого робочого місця».

Під керівництвом Черненка О.В. проводилось анкетування,тестінг-контроль по визначенню рівня професійної адаптації студентів до умов роботи в торговій організації та визначення рівня їх готовності до роботи в торгівлі.

Відбулась дискусія в рамках проведення круглого столу «професійне становлення молодого фахівця» під час якої обговорювались актуальні проблеми працевлаштування молоді та шляхи її вирішення.

 

Наукова діяльність

Студентами спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» та «Маркетинг» проводяться наукові дослідження в рамках виконання курсових проектів за тематикою «Комерційна діяльність» під керівництвом досвідчених викладачів – кандидатів наук та керівників баз практики.

Кращі студенти генерують комерційні ідеї та проводять власні наукові дослідження, результати яких висвітлюють у статтях наукових конференцій.

 

Культурно-виховна робота

У сучасному тренді.

На кафедрі товарознавства та маркетингової діяльності відбувся перегляд документального фільму «Маркетинг: секрети продаж».

Були запрошені усі бажаючі.

 

У здоровому тілі – здоровий дух!

Викладачем Акімкіним О.М. була проведена виховна бесіда зі студентами на тему здорового харчування. Студентами було підготовлено навчальний стенд «Харчуйся правильно»: про небезпечність консервантів та харчових добавок у продуктах харчування.

 

Історичні миті рідного краю.

Студенти разом із викладачем Черноусовою О.О. відвідали кіровоградський краєзнавчий музей. Ознайомились з історією, культурою, видатними земляками. Вивчили козацтво на території нашого краю та археологічні знахідки.

ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ТОВАРОЗНАВСТВА ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Догори